En torsdagsmorgon med halsont

Japp, halsen vägrar bli bättre...men heller inte sämre. Vilket gör att man inte kan stanna hemma med gott samvete...fast, kan jag nånsin det? Jag hade fan full närvaro en vecka då jag led av halsfluss och 40C feber!
Aja så det är stor halsduk och te som gäller...och bara ben. Haha verkligen supersmart av mig, men jag vill. Och jag gör som jag vill. För det mesta.

Jag har på senaste tiden också märkt hur löjligt mycket sömn per natt som jag behöver för att känna mig utvilad. Förr räckte det med sju, men nu när på kvällarna ligger i sängen och räknar ut att jag kommer få 7 timmar sömn den kommande natten blir jag nästan gråtfärdig. För jag vet att det inte kommer räcka.
Jag behöver iallafall 9 timmar om det är skola, för jag är så grymt trött annars. Men jag har bara mig själv att skylla, om detta är problemet får jag väl gå och lägga mig tidigare?

Åh jag vill dessutom flytta in i mitt "nya" rum nu! Jag ska ju få (det enda) sovrummet på nedervåningen. Det ska bli så fruktansvärt skönt! Plus att jag får en ursäkt till att ändra stil på mitt rum. Dock måste jag köpa hyllor, byrå och garderob för att jag ska få plats med alla mina kläder och prylar haha:P
Däremot så kommer min TV att funka utan problem där inne:D

Nu ska jag leta upp Karin Ideberg för att be henne bli min handledare till projektarbetet!

bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0