Mitt i veckan

Ja nu är det i princip mitt i veckan igen, eller ja i mitten av skoldagarna iallafall. Idag har jag inte varit i skolan speciellt mycket, hade mattelektion, sen lunch och sen åkte jag till Jörrel, sen gick jag inte på Rölig Bild för vi hade skrivit klart manuset. Så jag cyklade hem och mötte KG:) Nu har vi pluggat matte och engelska, ätit av mormors äppelkaka och myst! Han ska btw sova här inatt...vilket räknas som lyx för oss! fick precis höra en pianoversion av en av VGs och Joels låtar...riktigt bra måste jag säga! Jag kommer bli ett huge fan utav dom... Apropå det också...jag har planer på att köpa ny fiol så att jag kan börja spela igen:) Den gamla är aningen för liten nämligen:P Jag har nog inte tänkt börja gå på lektioner igen, vill bara kunna spela för skoj skull. Det är ju faktiskt vackert!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0