Söndag

Jaha då är det söndag igen som vanligt. Lite lagom vemodigt. Helgen har ju iallafall varit strålande och rolig!
I fredags efter skolan gick jag, KG, VG, Joel, Julian och Emilia på afterwork på keybar och fick god mat och öl:)
Efter det gick vi hem till Julian där resten av kvällen skulle komma att spenderas.
Vi lyssnade på musik och började dricka så smått. Efter ett tag försvann Emilia tyvärr pga sjukdom, stackaren:( Hon skulle dessutom jobba med Ph dagen efter..
Efter ett tag anlände även 2m med kvinnligt sällskap i form av Amanda. Tiden gick och folkantalet ökade i takt med att promillen i kropparna ökade!
Kvällen "slutade" tidigt för min del genom att jag somnade i Julians mammas säng en stund efter elva.
Sedan vaknade jag av att VG, Manus och 2meters syster låg och mös med mig i sängen:) Klockan ett åkte jag och KG hem efter att jag börjat bli grinig pga sömnbrist under veckan.

Igår vaknade vi inte allt för sent men låg kvar i sängen ett tag och mös. Sedan hade vi frukost med min far och bror innan vi åkte in till stan för att kolla på födelsedagspresent till Ann. Vi hittade det vi skulle köpa men väntade med att köpa då vi inte var säkra på färgen ännu.
När vi kom tillbaka hem åt vi lunch och inhandlade kvällens snacks.
Någon gång vid fyra åkte vi för att fiska i Delsjön med Magnus (en från Astra). Jag själv kände inte för att fiska då jag visste att napp var det enda vi inte skulle få. Så jag satt och läste citat och stickade i min varma fårtröja:) Vi fikade på kaffe och kaka. Kaka som jag för övrigt hade bakat som pappa kallade för grus-kaka...tack för stödet old man!

När vi kom hem lagade pappa Salvia-pasta som smakade himmelskt! Sedan blev det simpsons, family guy, heroes och chips och cola. Det kallar jag en bra och lugn lördagkväll.
Andra i gänget var ju på Oscars fest och visst hade man gärna varit där men så trött som jag var så hade det bara blivit fel. Hoppas ni andra hade kul iallafall!:D

Idag har vi bara ätit, slappat och städat lite. Jag och pappa var även och handlade en sväng. Nu halvkollar vi på Godzilla och jag ska åka hem till en för tillfällit tom lägenhet i Vasa.

Hoppas alla som (inte) läser detta har haft en strålande helg ni med!<3

bye anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0