Torsdag

Idag har varit en såndär skön dag! Jag vaknade i min mans famn, hade dubbel samhälls lektion. Väldigt rolig grupp vi har där måste jag säga! Efter det hade jag Projektarbete i 40 min och vi fick inte speciellt mycket gjort..
Sen gick jag och Julia på stan, jag köpte mina fina balskor på H&M. ett par nya trosor och leggings. Julia köpte en jättefin klänning på H&M också fick hon äntligen sin skinnjacka..båda dessa får jag låna om jag vill:D
Häromdagen köpte jag även en klänning på H&M, som jag är jättenöjd med och även riktigt snygg i!

Dock var den inget att ha på sig medans jag satt och kolla fotboll & drack öl med 5 killar^^

Jag ska fota det imorgon om jag kommer ihåg så kan jag visa det i bloggen:) Julia ska låna leggingsen och mina älskade gladiator-klackar till lördag...hon kommer bli lagom snygg:O<3

Själv har jag fan aldrig någon anledning att klä upp mig, lite trist är det måste jag säga. Men så är det. Eller ja, nu har jag ju fått inbjudan till Emma Törnkvists 18års fest så då ska jag vara fin:)

Imorgon skulle jag vilja hitta på något kul men killarna har bara planerat att det blir loggen imorgon...och hur pepp är jag på att sitta i kylan runt en brasa och dricka? Inte alls. Det borde inte min sjukling till man heller, han låter som en korsning mellan en hes åsna och en liten kille i målbrottet..min älskling<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0