yesterday..

Åh igår var jag ganska duktig måste jag säga..på vissa fronter iallafall.
Först var jag självklart i skolan och hade Rörlig Bild och Histora; sedan skulle de som läser Foto i min klass gå till Konstmuséet och kolla på något så jag valde att följa med.
När vi kom dit insåg vi alla att alla muséer m.m. är stängda på måndagar så klassen valde att gå tillbaka till skolan medans jag valde att gå hem.
När jag kom hem var det tänkt att jag skulle plugga till Histora provet men så blev det inte!
Sen fick jag gå och "hämta" min syster på skolan åt morfar som skulle hämta henne. (Matilda litade inte på att morfar skulle komma ihåg att hämta henne, haha).

Sedan gick jag hem igen och skulle plugga men så blev det inte!
Istället gick jag och tränade mitt favoritpass på Friskis och tog ut mig ordentligt...mycket skönt det må jag säga!
Sedan när jag kom hem åkte jag och mamma och storhandlade..på mitt initiativ och jag hade även skrivit inköpslistan!
När vi hade handlat klart såg jag Nils (Klintenberg) sitta i den delen där de säljer "färdig" mat, typ korv och sånt.
Han sa med en besviken ton; "tyvärr har jag stängt så du kan inte få någon korv!"
Men jag var glad ändå:D

När jag kom hem lyckades jag sabba mycket som vanligt, så kvällen slutade sådär och idag är jag smått deppad...

bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0